Harmonie

Winterconcert — KUIFJE IN WENEN

By 16 december 2023 No Comments
Vier Tweede Kerstdag met een muzikale reis naar Wenen, zonder je stoel te verlaten! 🎷🎄
De Koninklijke Harmonie St-Cecilia uit Hamont presenteert met trots — KUIFJE IN WENEN — een muzikale avond die de pracht van Weense klassiekers verweeft met de frisheid van hedendaagse muziek. Dit alles onder de dynamische leiding van dirigent Peter Cools.
📅 Datum: Dinsdag 26 december 2023
 Start: 19u30
📍 Locatie: De Posthoorn, Hamont
🎫 Inkom: Gratis!
Kom en ervaar de unieke sfeer van Weense charme gemixt met moderne melodieën die je hart zullen verwarmen op deze feestelijke dag.
Dit evenement is gratis toegankelijk voor alle inwoners van Hamont-Achel en omstreken, evenals voor vrienden en familieleden. Deel in de feestvreugde en maak Tweede Kerstdag extra speciaal met een avond vol muziek en samenzijn. Bereid je voor op een onvergetelijke avond waar de muziek spreekt en de noten dansen.
We kijken ernaar uit om jou en je dierbaren te verwelkomen op deze bijzondere avond. Laten we samen de feestdagen muzikaal inluiden