Harmonie

Herfstconcert 2023

By 06 oktober 2023 No Comments
Op zondag 29 oktober 2023 nodigen we je uit voor ons betoverende Herfstconcert, gepresenteerd door de Koninklijke Harmonie St-Cecilia uit Hamont onder de bekwame leiding van dirigent Peter Cools.
🕒 Tijd: 14u30 – 17u00
🏛️ Locatie: De Posthoorn in Hamont
Laat je meevoeren door de prachtige klanken van onze harmonie en geniet van een middag vol muzikale magie. De toegang is helemaal gratis, dus nodig gerust je vrienden en familie uit voor een onvergetelijke herfstmiddag.
Maar dat is nog niet alles! We hebben ook speciale gastoptredens van het Vrijetijdsorkest Rick uit Weert (NL), onder leiding van dirigent Tjeu Snoek, en de Stedelijke Harmonie St-Antonius uit Weert (NL), ook onder leiding van dirigent Tjeu Snoek.
Dit wordt een muzikaal feest dat je niet wilt missen. Markeer de datum in je agenda en sluit je aan bij ons voor een prachtige middag vol harmonie en samenzijn.
🍂🎼 We kijken ernaar uit om samen met jou te genieten van deze muzikale herfstervaring!